قصص سكس ساخنة نيك فلاحة من زب دكتور فى البيت بعنف

قصص سكس ساخنة نيك فلاحة من زب دكتور فى البيت بعنف

قصص سكس ساخنة نيك فلاحة من زب دكتور فى البيت بعنف مشاهدة قصص سكس 2020 شرموطة متجوزة راجل كبير فى العمر, قصص سكس محرومه تلبى نداء الجسد قصص سكس ساخنة مع فلاحة هايجة وكسها مولع ومشتاقة لنيك من اى زب قصص سكس عربى نيك كس شرموطة هايجة

قصص سكس
قصص سكس

تخرجت من كلية الطب وانتظرت التعيين في القاهرة ولكن الواسطة والمحسوبية رمت بي في الصعيد ورفضت طويلا ولكن لابد من العمل هناك سنة وذهبت لقرية صغيرة وبدات العمل في وحدة صحية صغيرة مهلهله ولا يوجد اجهزة ولا اي شيء سوى بعض الحاجات البسيطة المهم قلت فرصة اكمل ماجستر ومشيت الايام وكنت اسكن بيت صغير في اطراف القرية بعيد ان الناس والمرضى تتردد عليا في الوحدة من كل الحالات لان الطبيب الوحيد وفي يوم جائني رجل في الستين من عمرة وكشف واعطيت له العلاج فهو يعاني من هزال وضعف عام وانيميا حادة واوصيته بان يهتم بالاكل والغذاء فقال لي انا فقير ومتزوج من اثنتين وليس لدي عمل ياريت يا دكتور تساعدني تخلي مرتى الثانية تخدمك في البيت وتديها اي اجر تساعدنا ياعم انا لست في حاجة للمساعدة البيت صغير وانا وحدي ترجاني وقال نجية ( اسم زوجته ) هيا ال شارت عليا كدا وقالت الدكتور عايش وحدة وانا اخدمة ويساعدنا المهم وافقت وبعد الشغل جائت نجية وعم مغاوري جوزها للبيت وجلس معي وهيا بسرعة نظفت الشقة ولمت الغسيل لاني بصراحة كل حاجة مكركبة وبخلي الشغل لايام الاجازة والبيت ترابي والشارع ايضا ترابي ويطل على مزرعة كلها غبار المهم اظهرت انها بتشتغل كويس وعم مغاوري بعد ما جلس معي فترة اديتو مبلغ تحت الحساب وانصرف وقال شوف انتا واحد مننا وهيا خليها معاك لحد ما تزهق وترتب كل حاجة وكل يوم هتيجي ولو خايف على حاجة اقفلها بس هيا امينة جدا ونظيفة جدا وبتاعت شغل وفرصة تريحني طول النهار تجنني عاوزة تشتغل وتصرف على نفسها على الاقل لان يا بيه دي مش بتخلف انا تزوجتها على مراتي الاولي ام عيالي بس الحال ضيق الان
بعد ما مشي وهيا فعلا رتبت الشقة وجابت مية ورشت الشقة والشارع علشان الغبار وبدات تغسل طبعا يدوي ما فيش غساله وغسلت ونشرت الغسيل وانا كنت مجهز اكل طلبت منها تاكل رفضت يا بية شكرا قلتها يا نجية انتي من اليوم مسؤوله منى ولازم تسمعي كلامي وإلا مش هتستغلي عندي قالت طيب يابيه
وكلت وغسلت المواعين ولبست العباية السمرا ومشيت
تاني يوم جت معايا من الشغل لانها استنتني عن الوحدة القريبة من السكن ودخلت بسرعة وقال يا بيه نام شوية وانا هحضر لك الغدا سيبك من الاكل دا ومن بكرة هشتري خضار ولحمة وفراخ واعملك احلا اكل وبعدين كمان ما انا هاكل منه علشان ما تزعلش المهم نمت ساعتان ولقيها بصحيني والاكل جاهز احلا اكل وبصراحة اكلها يجنن ولذيذ بعد الغدا عملت الشاي وجلست معايا نتكلم بس احس انها دايما حزينة سالتها وعلى فكرة هيا في الاربعين من عمرها وجسم قوي وخينة شوية وطيزها كبيرة وبزازها كبار وانا يعجبني النوع دا من الستات المهم سالتها مالك زعلانة لية يا نانا اتخضت قوي وقالت مين نانا دي يا بية قولتها دا اسم دلع ليكي نجية فرحت قوي وقعدت تدعيلي **** يخليك يا بيه تعرف ان انا اول مرة في حياتي اجلع ( طبعا دي لغة الصعيد ) ولا اسمع كلمه جلع من حد ولا امي ولا اهلي ولا زوجي الاول ولا مغاوري قلتلها خلاص يا ستي انا هجلعك من النهاردة فرحت قوي وقالت انا من االنهاردة هخليلك البيت دا جنة بس اديني المفتاح لو واثق فيا عملت ليها نسخة واديتها فلوس تشتري خضار ولحمة واي حاجة عاوزاها وكمان قلتلهل الباقي لو نفسك في حاجة ليكي اشتريها وتاني يوم جيت البيت لقيت البيت ريحت زي الفل من النظافة ومن الترتيب والاكل وكل حاجة زي الفل وهيا شكلها غريب ومتعفر ولبسها كله مية وتراب زعق ليها وقلتلها نانا لية عامله في نفسك كدا قالت من ترتيب البيت يا بيه والشغل معلش قلتلها شوفي انا احب النظافة واحبك كمان تكوني نظيفة انتي شغاله عندي ولازم تكوني زيي كدا يلا اخلي الحمام خدي دش وغيري هدومك وخليكي حلوة كدا لقيتها بتغالب الدموع فهمت قلتلها بس ادخلي الحمام على ما اجي نست حاجة في الوحدة وبسرعة رحت فية واحد بيبيع ملابس في بيتة قريب مني اشتريت ليها لبس داخلي طقمين وعبايتين وطرحتين صابون وشامبو وجيت وهيا في الحمام ندهت عليها وحطيت الحاجة على الباب وقلتلها خدي الهدوم والبسي ال على مزاجك وانا في غرفتي لما تخلصي نادي عليا نادمت عليا بالصعيدي طبعا وخرجت شفت ملكة جمال امامي وهيا مكسوفة وفرحانة قوي تصدق يا بيه اول مرة من 3 سنين حد يشتريلي حاجة انا هعيش خدامة تحترجليك طول عمري انتا النهاردة خليتني طايرة من الفرح نفسي ابوس رجلك وايدك على ايه يا ستي دا حاجة عادية وعاوزك اي حاجة نفسك فيها قوليلي انتي مسؤوله مني اتغدينا وشربنا الشاى وطول الوقت تدعيلي ونفسها تعمل اي حاجة ترضيني وانا تاقولها يا نانا سيبك من ****جة الصعيدي دي كلامها تقيل وما فيش فية حنية ولا رومنسية كدا انيت شكلك زي بتوع القاهرة ولا البندر
المهم انا احب اشوفك دايما جميله وتهتمي بنفسك ولبسك وانا هعمل كل حاجة . اسمرت كدا وفي يوم جاتني الوحدة تبكي ومضروبه اتفزعت قالت مغاوري جاني البيت وعاوز فلوس وبيقولي انتي معاكي فلوس وعماله تشتري هدوم وانا مش لاقي وعيططت قوي هديتها وقلتلها خلاص انا حتصرف
وبعت لمغاوري جاني وامامها زعقت معاه وقلت له دي شغاله عندي وانتا عارف واي اهانة ليها هتكون ليا ولو عاوز حاجة تعالى قولي انا وبعدين الهدوم دي انا ال اشتريتها ليها يعين مش هيا المهم اديتو الفلوس وحست ان مش مهتم بنها بتلبس ولا عندي كل همة الفلوس وقالي ان زوجته اللاولي متغاظة منها جدا ومش طيقة تشوفها اعمل اية لما خد الفلوس مشي وهيا رجعت البيت
ولما رجعت لقيت ملكة جمال كانت اشترت مكياج وحطت وجهزت الاكل شفتها قلت فعلا انتي نانا بجد كدا انتي قمر فرحت قوي وقالت لازم النهاردة ابوس ايدك ورجلك ولو ما عملتش كدا هزعل منك انتا نصفتي امام مغاوري ورفع راسي ومسكت ايدي تبوس فيها ووطت على رجلي باستها بصراحة اول ما وطت وطيزها امامي انا هجت جدا وجيت اوطي معاها اشيلها لقيتني حاضنها وبدون ما نحس حضنتها وبوستها من خدودها وقلتلها خلاص وانا هبوسك قعدت بيوس في وشي في كل حت وايديا وانا حاضنها وحسيت زبي من البيجامة هيخرج وحاشر في بطنها وهيا مش عاوزة تسيبني مصيت شفايفها لقيتها ذابت خلاص وراحت في دنيا تانية وجسمها سخن قوي ومش قادرة تتكلم بس ماسكة فيا قوي وانا كمان حطيت ايد على ظهرها وحاضنها وبحسس على طيزها المربربة وبزازها هتخرم صدري وهيا حضنتني ومش عاوزة تسيبني وانا عمال امص في شفايفها ولسلني جوا بقها ولعابها سال وحسيت ان كسها عمال ينزل على رجليها حسيت بي على رجلي لاني كنت حاضنها قوي بدات اتكرك بيها على الحجرة بتاعتي وهيا ماشية زي السكرانة من غير كلام ودخلت على السرير نيمتها ومسكت بزازها وبدات امص فيهم وهيا هتجنن وتقولي انا بحبك انا هموت انا اول مرة احس بحب راجل انا عبدة ليك انا هكون تحت رجليك قلعتها العباية ولقيت الطقم الوردي ومن غير اندر تحت وبزاها هتنفجر مصيتهم كتير وطلعت زبي مسكته تبوس فية وتمصو كانها اول مرة تشوف زب ووانا بدات العب بصباعي في كسها ولقيتو نظيف جدا وطيزها تجنن وهيا شهوتها جت 3 مرات وانا خلاص مش قادر رحت مدخل زبي في كسها شمعتها بتشهق وتصرخ كتمت بقها وبدات انيكها وهيا في عالم تاني وجابت مرة كمان وحضتنتي قوي وخليتها لفت وبدات انيك من ورا وهيا بتقولي انا مكسوفة منك عاوز اصوت واتكلم انا محرومة من سنين ونفسي اتكلم بحب اتكلم وانا بتناك قلتلها خدي راحتك قوي بس من غير صوت عالي ممكن حد يسمعنا قالت طيب يلا ياسيدى انا خدامتك نكني يا سيدى انا متناكة انا لبوة اح اح احة هتجنن كسي نار اول مرة يتناك دخلو قوي نيك خدامتك انا كلبة ومتناكة وبنت وسخة نيك قوي قوي يلا يا سيدة طيزك كمان عاوزة تتناك شبعا انا بحب اتاك فيها يا سيدي دخلتو في طيوها سخة قوي وهيا تمسك علية في طيزها وتشخر جامد واقول نيك نيك نكني قوي اهري طيزي نيك كل حتة فيها نزلي فياها يا سيدى عاوزة اذوق لبنك في طيزي وفي كسي ونفسي في بقي كمان ااكتر من ساعة نيك وبعدين طلعتو من طيزها وقلتلها يلا مصى خلي اللبن في بقك يا لبوة حاض ياسيدي هات ومصت قوي ونزل كتير في بقها وهيا بتبلعو وتاخد من بقها وتمس بيه كيها وطيزها وبزازها خلصنا قامت ووطت تني تبوس رجلي وتقولي انا من النهاردة خدامتك وتعمل في ال انتا عاوزة يا سيدي

Date: ديسمبر 2, 2019